Let me show you what it's like

Sådärja. Hemma igen. Varit och sett fotboll, vet inte riktigt vad det blev, men tror att Kalix vann med 2-1. Var inte så inne i matchen och vill inte vara det heller. Surrade mest på med Ida och henne kompisar.

Direkt jag kom hem tog jag cykeln och for och cyklade en sväng, samt vattnade farmors blommor och kollade hennes post. Bra betalt detdär kan jag ju säga ;) Cyklade sen till Krille och Charlotte, lämnade några tidningar och hälsade på lillskruttan.



Nog är hon som söt! Blev helt ändrade planer. Blidde själv idag, så får dammsuga och sova själv.. :( Ska jobba imorgon, 10-18, och på fredag också. Kändes inte sådär jätte spännande med tanke på att dom har lovat kanon väder resten av veckan. Nåja, vad gör man inte för att hjälpa till :)



Hade inte skadat och få lite färg, hade inte tackat nej till att få tillbaka brännan på bilden. Nåja, struntsamma! Nu ska jag dammsuga, sen krypa ner under täcket och se nån film. Funderar på att ställa klockan på 8 imorgon och gå ut och gå innan jag börjar. Ska och styrketräna lite imorgonkväll med Elin. Jag vet då nån som kommer ligga DÖD på fredag i all träningsvärk. OH FYFAN ja, inte gymmat på två månader snart. Nångång måste man väl börja iaf :)

Forever angel

Pyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0