I wanna feel love, love, love ;)

TROR DU MÄTT ELLER?! Fyfan, jag och Nullis har lagat mat åt en hel armé, och åt upp själva. Vilka jävla grisar vi är. Dog på soffan efter maten, såg Norbit som gick på femman, den är faktiskt ganska rolig ;-) Nu är det popcorn på g.. Som jag inte har nån aning om vars jag ska få plats med i magen? Men det är väl bara trycka I guess! Ska även se Baksmällan, hörs vara bra :) Har för övrigt jobbat hela dagen idag, 9-18. Segt som fan, blev inte många timmars sömn inatt inte. Ledig imorgon, och eventuellt jobb på söndag? Återstår att se :)

Imorgon vet jag inte om vi ska fara och se fotboll? Och äta på 11ans!! ;)


nån mindre vacker bild från LK ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0