Can't handle the pain

Dagen har varit ganska så lugn. Vaknade kring elva, la mig ute och solade nån timme. Sen for jag och Elin ner på campingen och satt och surrade. Var meningen att vi skulle bada, men icket, nå jävla småungar var där och plaskade som självaste fan. Så det blev ingenting. Sen styrde vi cyklarna mot Nova. Sket i att köra nån styrka, körde bara på dendär grejen som ser ut som en crosstrainer. Bra jävla träning måste jag säga, jobbigt, fettförbränning och träning allt i samma grej ;D PERFEKT i mina öron. Sen for jag bara hem, lagade middag (bullens pilsnerkorv, avancerat!) och nu sitter jag här i Nyborg. Vi har varit med valparna en stund och nu har vi just varit och handlat. Blir väl att se film och spela på facebook, nåt i den stilen.

Vad som händer imorgon är väldigt oklart, får väl se :) Nu ska jag spela lite och vänta på att han har duschat färdigt. CIAO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0