And I like you just the way you are

Ey allå! Har just kommit hem från Riina. Har varit där och sett film & ätit hallon med Ida, Jenfi & Riina då givetvis, hur mysigt som helst. Såg Seven Pounds, bra film! Annars har det inte hänt allt för mycket idag. Varit och ätit lunch på myggan med Nille, sen tog vi en tupplur på soffan. Har även varit och sprungit idag också, fytusan så duktig jag känner mig att jag äntligen kommit igång med träningen! Plus känsla på det :)

Nu har vi börjat riva ut vårat kök - ser ut som fan. Inget golv, endast en diskmaskin, ett kylskåp och en spis finns här nu. Men snart blir det ändring på det. Kommer bli hur fint som helst!

Nu ska jag krypa ner i sängen, morgonprommis imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0