You're not sorry

GRYMT sugen på fotboll för tillfället! Promenerade förbi furuvallen idag och nåt lag tränade, såg så himla roligt ut och kände hur stor lust jag hade att ta på mina fotbollsskor och spela match! Känslan alltså, grymt kul :) Men dream on, blir inget för mig.

Har faktiskt varit ganska hurtig idag. Nästan en mils promenad och gym på det sen. Skönt såhär efteråt. Men var en riktig pina och gå, med tanke på skavsåren på hälarna. Men annars var det skönt och det kan ju inte bli bättre när Elin är med heller :)

Nu känner jag hur John Blund börjar komma på besök. Ska krypa ner under täcket och kanske titta igenom matten ett varv. Om jag orkar de vill säga. Nationella imorgon.. Och även nå spanska grejs, men de är det krysset på! Imorgon blir det antingen en springtur eller en promenad. Får se hurdan orken är imorgon!

Puss och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0