Let's compare scars

Idag har vi haft muckfoto. Jag var sådär, mindre snygg ;D
Bryr jag mig?! ikke de då!


Fler bilder finns på facebook.

Nu ska jag gnälla. När man väl känner sug efter och träna och verkligen vill träna. Går det då? NEJ. För nu är knäet back in buisness vilket betyder att jag inte kan springa. Och min höft skulle någon behöva göra något åt, helst med våld. Ont i skinkan ena sekunden och sen går det över i sendrag på framsidan. Hallelujah, bra känsla. Nej, lovar er att det inte är skönt. Men måste träna idag, för nu är det länge sen. Prova iaf!

Och på tal om ingenting fick jag MVG på fysikprovet! Mäkta stolt ;)

Äh, nu ska jag kila!
Puss och go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0