Helgen!

Fredag: Middag i Nyborg hos Ika & Patte. Var på dåligt humör och var tvungen och vänta på skjuts hem i nästan två timmar, vilket inte gjorde mitt humör särskillt mycket bättre. Men visst, det var trevligt. God mat om inte annat. Sen hem, hämtade lite grejer och sen iväg till Elin. Och vi hade absolut INGENTING och göra. Så vi låg bara och pratade hela kvällen, mysigt ändå. Somnade rätt tidigt också.

Lördag: Elin vaknade som vanligt före tuppen. Men jag låg kvar och sussade ett tag till. När jag väl tog mig upp kände vi att det verkligen var neeeeeed på choklad. Så vi traskade iväg till ica, ÄCKLIGA som fan. Såg ut som fan, men skratta fick vi om inte annat!

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!



Sen gick vi vidare till mig där vi satt ute en stund och sen tog vi en powernap. Sen en powerwalk till Elin och hämta lite grejer. Tillbaka till mig. Bastu, middag, fix sen for vi till Björn och spenderade hela kvällen/natten där och det var riktigt trevligt :) Var inte i säng förrän efter fem nångång. Har blivit lite sömn inatt så är endel trött nu. Ska nog lägga mig och vila en stund för ikväll kommer Nille! :) :) :)




Hejbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0