En dröm - En verklighet

Fan vad det kändes som att det var mycket helt plötsligt. Tusen saker att göra och som vanligt får jag ingenting gjort. Bra Lina! Allmänt trött och less på allting och självförtroendet är på minus för tillfället. Jävligt mycket minus!

Min garderob är i stort sett tom. Känns som att jag inte har ett klädesplagg att ta på mig. Endast kläder som är försmåa och utnötta som ligger och skräpar i garderoben. Men förhoppningsvis ska det väl införskaffas några nya. När det finns tid, ork och en hel del pengar.

Prov på torsdag, och jag kan ungefär.. - ingenting! Och när fan ska jag hinna plugga? Bra fråga. Går ju att fundera på. Fullspäckad dag imorgon. Skola, snabb sväng på stan, gym, och sen ska jag mysa hela kvällen/natten! Tummen upp för det iaf.


"Fan vad skönt de är att ha en vän som du Lina, du är bäst på jävla massa vis.
Inte alla som får mat bara sådär av sin käre vän, bara knack på dörren och yes på tallriken."  - Elin Hedman.

Du gör min dag vännen, I love u!



sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0