♥ - I don't belong here

Idag är jag sur.
Och ganska arg också.
Vet egentligen inte varför. Men det bara är så. Och jag kan inte göra något åt det. Jag föreställer mig saker och ljuger för mig själv, vem fan vinner på det? Inte jag i alla fall. En sån där smått irriterande och tärande känsla inom mig som vägrar släppa och försvinna. Rädd för något som jag vet inte finns och för något som jag vet inte kommer hända. Så i min ilska gick jag ut och promenerade i en timme, vilket slutade i skavsår och min dag är helt förstörd. ENDEL arg. Jao! Snart ringer väl förhoppningsvis Ida och vill göra nåt kul. Men innan de ska jag ta en powernap iaf! Återkommer senare.

so long suckers,

Kommentarer
Postat av: Eve

Ja, nog vet jag att du saknar det! :)

2009-04-08 @ 16:24:34
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Eve

Jag vet att du saknar det!

2009-04-08 @ 16:25:07
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0