♥ - warmness on the soul

Skotercross igår. Såg inte ett helt heat och vet inte vem som vann. Så man kan ju fråga sig vad jag egentligen gjorde där?! Men jag hade jävligt trevligt iaf. Skjutsen till Kalix blev för mig i ett bagage med en stång bakom mig vilket mest troligt förklarar det onda i nacken idag. Ännu lite oklart men det är ju sånt som händer vafan? Blåmärkena på benen vet jag för en gång skull vars dom kommer ifrån, de ni! Nåja när vi väl kom till Kalix stannade Elin på fra och jag for till Janne. Var där nån timme och satt med min jävligt snygga mössa, myt. CARE! Rätt trevligt iaf. Även om kvällen slutade med lite tråkiga diskussioner och en hel del frågetecken.

Inte nog med det. Vaknade kring fem i morse med nån typ av växtvärk/kramp i benen? SJUKT JOBBIGT. Låg och grinade, försökte massera benen, upp och gå lite. Men det vägrade ge sig.. Tog en panodil och tillslut somnade jag.



Dagen har spenderats i Luleå på middag hos morfar. Inte så kul om jag får säga det själv. Sen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra ikväll. Ida är i stugan, Riina i fjällen, Elin med Madde och Jenfan vet jag inte. Så låg jag och åt godis, samt tyckte synd om mig själv. Men då slog det mig.. Vi har lov, det är fredagkväll, och jag ligger själv på soffan.. Rimligt?! Svar; NEJ. Så messade storasyster och Ronny och frågade om dom vill leka med mig och det ville dom. Så har spenderat min kväll där och det har varit riktigt trevligt!

Imorgon blir det nog middag här tror jag? Sen myyyyyyys ;)


pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0