* you took my breath but I survived, I don't know how but I don't even care

Jag som hade bestämt mig att sova redan vid nio. Det höll inte idag det heller, klockan är strax elva och jag har inte planer på att bege mig mot sängen heller. Vi har haft engelska prov idag, och jag vet fan inte hur det gick, har inte en aning. Det kändes bra men ändå inte, hade övat in fel saker somvanligt så jag missade nog några poäng på det. Sen var det en uppgift då vi skulle skriva om en kärleksfilm och jag valde "A walk to remember", tror att den uppgiften gick ganska bra. Nåja, sen gick jag och Ida in till stan en sväng, sen tillbaka till skolan och sen tillbaka till stan. Måste tyvärr dit imorgon igen och fixa resterande grejer. Nåja, sen for jag hem och åt middag med pappsen. Jag frågade om vi skulle dra en powernap innan träningen, vilket vi även bestämde oss för att göra. Sen vaknade jag med ett ryck och insåg att det var fem minuter tills träningens skulle börja, det blev stressigt som tusan. Dock hann vi inte i tid, men det första Ida sa när jag klev ur bilen i Risön; - Erkänn att du har sovit? Hon känner mig mer än väl för att se när jag är nyvaken och sur, träningen gick iaf åt helvete. Efter träningen har jag städat (kors i taket), sett idol och pratat lite med min mamma (kors i taket även där).

Nu ska jag se film och sen sova!

Tell me how am I suppose to know?! :O


Jag har en riktig jävla rövslickare till hund.
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du städat!?!?!?!?!!? ;O;O;O;O;O;O;O;O Wow

2008-09-26 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0