* you are my heart, my soul

Jag har så sjukt tråkigt! Så skriver ett till inlägg i brist på annat.
Satt och kollade på nå bilder från turkiet, och om man kollar skillnaden på färgen så ser jag ut som ett lik nu. Se själv!

Turkiet;



Alltså se :( Kolla typ benen på bilden till höger.. Och nu är man kritvit och jag orkar inte ta mig tid och sola heller. Saknar faktiskt mitt blonda hår när man ser domhär bilderna också..

Och nu;

.. som ett lakan och brunhårig (Y)


Vet inte hur många gånger jag har nämnt det i bloggen. Alldeles för många, och jag tänker fortsätta att göra det. För det finns inte ord om hur mycket jag älskar min Ida. Hon är världens bästa och jag är så glad att vi hittat varandra på det sättet som vi har gjort. Du är en sån som man vill spendera varje dag med, och jag vill göra det föralltid. Du är min bästa vän och "jag vet att du tycker om mig mest", haha! ♥



Och nu, har jag äntligen kommit på vad jag ska göra. Jag ska träna! Eftersom igårkväll åt jag kinamat, skrovmål till lunch idag och pizza till middag.. Illa Lina, illa :( Nu ska jag sno Idas x-socks som ligger i bastun, ta på mig springskorna och fara ut och springa en sväng och sedan avsluta med lite fys! Fyfan vad skönt. Tack för mig, ja braaaa hej! 

Kommentarer
Postat av: Ida

nåååh, I love you babygirl! ;)

2008-09-21 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0