* you are just another star that burns out to quickly

Har sovit hos Ida&Ronny inatt. Vi var och åt på kina igår, sen for vi och hyrde film. Arn såg vi, var faktiskt ganska bra, över mina förväntningar iaf. Dock missade vi slutet alla tre, vi låg där i soffan som tre klubbade sälar och sov. Skönt var det, dock lite surt att missa slutet. Vi steg upp kring halv nio på morgonen, och började redan vid nio nångång. Har gått bra hela dagen idag, betydligt bättre än igår. Måste säga att det är riktigt roligt och vara där och träffa en massa folk, sen är det ganska roande att gå runt och fixa till alla kläder och sånt. Vid fyra for jag och Ida hem, skulle köra hem vespan. Men då var det nån som hade haft värre kul och vickat omkull den samt kastat ägg på den. Lagomt jävla less jag blev. Jag tänkte att det inte var mer med de och satt mig på den och skulle köra hem. Men tror ni de gick då? Eh svar nej. När den hade vickat så hade styret/framhjulet blivit snett, så nu går den inte och köra. Härlig tajming också, mamma och pappa är i Sthlm och Ida har typ "lagfest" eller något sånt. Jag tar mig ingenstans, och jag vägrar att sätta mig på en cykel. Så då blir det och ta en promenad om jag ska nånstans. Fan vad lesssssss! Har iaf varit och ätit pizza med mina grabbar, samt varit väldigt omogna och betett oss som vi gjorde i fyran typ. Men lite flashbacks får man, och det är aldrig fel.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, helgerna blir bara tråkigare och tråkigare.. Konstigt, borde vara tvärtom. Och jag vägrar att plugga, det gör man inte en lördag kväll, så är det bara. Får se vad jag hittar på. Match imorgon, vet inte hur detdär var, om vi typ skulle spela med några spelare från alaget. Det får vi se imorgon. Tar mig inte till bandyträningen imorgon heller för att vespajäveln inte funkar. LESS!


Du har ingenting att bevisa för dom, bli aldrig en kopia av dom.
När dom vill visa  dig deras väg, så kan du hälsa dom att vi följer inte med
.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0