* jag trivdes bättre i dina ögon

Oj! Till och börja med kan jag säga förlåt, inte för att det kommer göra nån skillnad för dig. Men det gör ont att läsa dina blogginlägg och inse att det är jag som har ställt till det så för dig. Det var inte det som var meningen, det var osmart redan från början och göra som jag gjorde. Men gjort är gjort och jag önskar att det var ogjort, men inte mer med det. Jag ångrar mig och när jag tänker efter så var det inte värt "besväret" heller.

Annars har det inte hänt så mycket. Robin har plattat mitt hår och bränt sönder sitt finger (tvingad och skriva), sen var jag och han på stan en sväng igår. Idag hade vi bad först på morgonen, vi skulle simma 12 längder + vattentramp i åtta minuter. Var jobbigare än jag trodde att det skulle vara, när det hade gått sisådär sex minuter så fick jag typ mjölksyra, jobbigt! Sen hade vi en lektion och sen var det dags för skoljoggen. Jag och Jenfi kände att vi hade lite för bra konkurenter iår så vi struntade i nummerlappen och tog 7 kilometersloppet som en 50minuters powerwalk istället och nöjde oss med resultatet vi fick i 8an, även Riina var med oss idag. Sista 300 meterna kutade vi som nå jävla tok, Jenfi tog innerkurvan och gick imål en meter före mig. GRATTIS TILL DIG! :D Sen efter skolan har jag och mina käre vän Helena varit och fixat lite på stan till avslutningen på fredag.

Imorgon. Lång skoldag, sen blir det stress. Måste skynda mig ner på stan och hämta lite grejer, och sen träning klockan fem. Ja, på tal om träning så gick det så satans dåligt för mig idag. Ousch, dåligt less jag blev! Antingen gick det dåligt för mig, eller så var det Anna som var ruggigt bra, ingen aning. Nå, nu ska jag hoppa i duschen och sen plugga lite engelska, har prov med min FAVORIT lärare imorgon, fet myt. Ja, nu går jag. Nej vänta, måste bara säga en grej till! Var så jävla kul idag när vi skulle in i bussen när vi skulle åka till skidstadion, så skulle Oskar kolla om det fanns platser i bussen, så ställde han sig längst fram i bussen och så hoppade han. Och så slog han huvudet i tvn som var där, låter inte så kul, men när man såg det. Fan vad jag garvade!


"Du gör mig liten som få,
men du får mig att le som ingen annan,
och sjunka lågt och be om mer"



Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

SV:Åhhå hur gick träningen då?:

Pusspuss/J*

2008-09-25 @ 16:13:24
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anna hade röta! ;)

2008-09-25 @ 18:16:53
Postat av: Helena

HAHA, oskar är väldigt klyfftig :D

2008-09-25 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0