What the fuck have you done lately?!

Nej, nu är det slut, over and out och du är gone forever! SKÖNT må jag säga. Dagen har varit trevlig, roligaste skoldagen på länge. Johnjohn, Elin och jag på engelskan, fytusan så kul. Kände mig lite småsur på Barbro då, orkade inte hänga med och pratade endast för att hon skulle inse hur dum hon är. Ursäkta hur jag pratar om mina lärare med det är så det ligger till. Efter skolan tog jag en powernap, såg nyaste One Tree Hill avsnittet och fy så jag fick grina. Egentligen var det inte allt för hemskt men det var bara ett tungt avsnitt. Sen städade jag större delen av huset (inklusive mitt rum som sett ut som självaste fan senaste tiden) och sen lagade jag mat. Blev riktigt gott faktiskt, sen har jag varit och sett på fotboll med Ida & Ika.

Har inga som helst planer för helgen, mamma och pappa åker till stockholm och jag ska vara med Ida & Ronny, har ingen aning vad som händer. Men det återstår väl att se, är ju trots allt några dagar kvar! :)

Omg, kolla killen!




"What the fuck have you done lately?!?!"


bye! 

Kommentarer
Postat av: Ida

WOW

2008-09-16 @ 21:51:20
Postat av: haha...

Ja, håller med om det du säger om barbro! Hon är faan dum i huvudet! :P

2008-09-20 @ 18:31:34
Postat av: Lina

Haha, mest jävla störd!

2008-09-20 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0