Misstag

Har du begått något misstag som du ångrar? Det har vi nog alla gjort nångång. Man väljer bort personer ut ur sitt liv som man egentligen vill ha kvar. Man gör det bara för att det för stunden kändes som att man inte var beroende av varandra. Jag har gjort så många misstag som jag ångrar, inte bara och välja bort vänner. Finns mycket annat också. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden ungefär 2-3 år. Problemen man hade då är ingenting jämfört med vad man har nu. Allting var så perfekt då. Man tog allting som det kom och hade inga större problem. Nu är problem dagens vardag, från när man öppnar ögonen när väckarklockan tjuter på morgonen tills man somnar in på kvällen. Man drömmer mardrömmar om allting och vill mer än allt annat dra täcket över huvudet och skita i allting. Tyvärr går inte det, det gäller att fortsätta kämpa hur tungt det än går. Hålla huvudet högt och tänka framåt, att allting kommer lösa sig. Tiden läker alla sår sägs det och man får väl lita på dom orden. Är otroligt less på mig själv just nu, vilka dumma val jag har gjort och hur jag har grävt ner mig mer och mer för ingenting, skitsaker bokstavligen talat. Nu är det slut på det, nu tänker jag aldrig mer göra som jag gjort. Jag skäms bara när jag tänker på det. Nu ska jag ta mina chanser, för man får inte så många av dom. Jag vill hitta någon som dig, för du var allt och lite till just då. Tyvärr är även det över..

Nu låter jag nog som en väldigt deprimerad person. Kanske jag är just nu, men jag är fortfarande jag och tänker inte gräva ner mig mer. Jag kanske verkar tyst&sur, det är jag absolut inte! Det får ni inte tro, saken är den att jag tänker mer än jag behöver. Men nu ska vi bara tänka positivt och tänka framåt, nu är det slut på dethär och nu ska det endast gå uppåt och inte ännu mer neråt! :)


If you had one shot, one opportunity
To seize everything you ever wanted, one moment
Would you capture it, or just let it slip?


/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0