* if I could be you angel, your angel. Protect you from the pain, keep you safe from danger, you'll never hurt again if you let me be your angel.

Avslutningen igår var bra. Supergod mat och jätte mysigt i relaxen sen också. Jag och Helena höll tal inne på Vikingen, jag tappade alla orden och stod där som ett fån och sa ingenting. Haha, men det är sånt som händer! Pappa och Peter fick sina übersnygga t-shirtar och Siv sin boll. Sen for jag och Ida och hyrde en film, men vi hann nog inte ens se en kvart av den så hade vi slocknat båda två. Idag är jag ensam hemma hela dagen/natten. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, hittar inte nån sov kompis heller för både Ida och Elin bangade, så då blir det och sova själv. Har ätit kinamat nyss och det var mer än gott, är så jäkla mätt just nu så det känns typ som att jag ska spricka. DM-final imorgon, just nu känns det som att vi är oslagbara, men det får vi se hur det går imorgon. Lite fjärilar i magen börjar man faktiskt få när man tänker efter.

Det var nån som skickade en youtubelänk till mig idag på msn, och när jag klickade på det så började de skicka runt nå jävla skit till alla på min lista, så nu kan man typ inte vara inloggad. Lyckat som fan.

Jag hatar folk som lovar att höra av sig, och inte gör det. Sen är jag ganska besviken på dig. Fattar inte riktigt hur du tänkte? Du tänkte inte på mig och att jag kanske skulle bli sårad. Nåja, du är förändrad och nu är vi så långt ifrån varandra som man kan komma.

Nu ska jag gå och tända massvis med ljus och sen lägga mig och se film, all by myself.. Tyvärr! Ikväll blir en tidig kväll, för bussen mot Luleå går redan klockan tio imorgon. Och utvilad måste jag vara så man kan gå ut på planen och prestera upp till 110 %, för imorgon finns det bara en sak, och det är vinst!


Kommentarer
Postat av: Reggae-e

installera om msn så slutar d skicka, i think.

2008-09-28 @ 15:32:08
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0