Torsdag natt

Just hemkommen från Team Sportia, har varit där sen klockan sex typ. Tiden går så himla fort när man är där, tiden rinner iväg och det är mycket som ska göras. Imorgon öppnar dom, var där igår och idag och har hjälpt till att fixa alltmöjligt. Ska dit och jobba en sväng efter skolan imorgon, blir nog och vara där på lördag också. Har varit lite smått osmart och struntat i mitt SO-prov som jag har imorgon. For på TS igår och idag istället för att plugga, osmart drag av mig. Menmen, ska bege mig till annan sovdestination och ligga vaken hela natten och trycka in SO;n i huvudet. Men, eftersom att det är mig vi pratar om kommer det leda till att jag somnar efter dom tre första meningarna på pappret. 

Nu ska jag fara, sov gott allesammans ! :)

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0