* på rosa moln svävar jag omkring

Hann inte skriva nått blogg inlägg igår. Inte för att jag hade något vettigt att skriva, men det var lite stressigt med allt. Plugga till spanska provet och fixa med datorn. Nåja, hände inte mycket igår. Ida kom till mig efter skolan. Vi snörde ihop en muffins smet och åt upp den (märk väl att vi endast åt smeten). Vi hade planerat och plugga spanska, och vi lovade varann på skolan att vi verkligen skulle plugga. Men det sprack även denhär gången, Top Model var sååå mycket intressantare. Ida for hem och jag låg kvar och fetade mig på soffan, och tog en powernap, som vanligt. Jag var död och hade planer på att sova vidare, men då fick jag ett mess av min käre vän Elin som frågade om jag var sugen på Torso. Så jag for, och det var skönt! Efter den for jag hem, pluggade lite och gick igenom alla 7890 bilder som jag hade på datorn. Tog rätt bra länge, så efter det duschade jag och sen slocknade jag på en gång. Som sagt har ju min dator havererat. Men mami har lämnat in den på lagning nu så jag hoppas att jag får tillbaka den snabbt så jag inte missar så många oth avsnitt. Just nu sitter jag på pappas IV dator a'la 1995 - typ. Så värdelös men dock bättre än ingenting.

Ganska rolig skoldag idag, jag bakade världens godaste kakor på hk;n idag och det har varit hård åtgång på dom idag. Sen har allting rullat på som vanligt, har haft spanska prov, gick inte sådär jätte bra. Sen fick vi tillbaka engelskaprovet, fick VG på det iaf och MVG på skrivuppgiften, inte dåligt! :) 

Nu ska jag skynda mig och svara på ett mejl som jag har fått från Gothia Cup?! och sen ska jag bänka mig framför tvn och se Top Model och vänta på pappa så han kommer och laga mat åt mig. Jag är inte lat, nej fofan. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Har inga läxor och inga mer prov denhär veckan, fan vad skönt. Jag skulle nog behöva röra mitt tjocka arsle mot gymet, börjar vara ett tag sen sist nu. Bara sisådär 3-4 månader sen, men sånt händer! 

 Yeah, byebye baby

Kommentarer
Postat av: Eve

Gothia?! haha ;D

2008-10-01 @ 18:13:25
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0