Onsdag

Jag måste få klaga, lite iallafall. Gårdagens match mot Piteå började åt helvetes dåligt, 3-0 i arslet men vi kämpade in oss i matchen till 3-3 och sen kommer den situationen som förändrade allt. Vi hade frispark och bollen for i bröstet på målvakten så det stöttes ut, en piteåspelare får väl nån slags blackout eller nånting och greppar bollen med händerna samtidigt som hon kommer på sig själv och sätter händerna på huvudet och skriker nej. Alla väntade på att domaren skulle blåsa i pipan så vi skulle få straff, men icket. Alla blev galna och skrek som idioter, det enda hon kunde få ur sig var "jag kan inte göra något". Då tiltade det för mig på ren svenska, blev galen men hade förståndet med mig och bet ihop och föll ner på min mittbacks plats och tog ut mina aggretioner där nere istället. Så Piteå kontrade och vann med 4-3 istället. Lagomt jävla surt. Men nu ska vi ta dom i DM-finalen istället. Har aldrig varit med om sämre domare! Så, spelar ni mot Piteå se upp för den blonda domarjäveln. Ursäkta språket, men att förlora p.g.a henne gör mig riktigt förbannad.

Nu ska jag ut på en prommis (tror jag, om jag får nån med mig).
Sen ska jag duscha, se film och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0