* ....och aldrig vilja hitta vägen ut.

Jag har lovat mig själv, jag ska inte förlora mig till någon. Inte förrän jag vet att det är vad jag vill. För alldeles för många gånger har jag, och säkerligen många andra tjejer blivit sårade och otroligt ledsna för att man har blivit kär i någon som inte känt likadant och sedan fått en fet diss. Visst är det jäkligt svårt att styra sina känslor, men ändå. Det gäller att hitta någon som tycker om en för den man är. Det spelar väl ingen roll om man har dom modernaste kläderna, senaste telefonen eller om man dricker mest? Är det verkligen det som räknas?! För när man väl tänker efter så spelar det ingen roll alls. Nu ska jag ligga lågt med allting, för senaste gångerna kan jag säga att jag har gjort OTROLIGT dumma val. Förstår inte själv hur jag har tänkt?! Nu äre slut på skiten och jag ska ta det fett lugnt ;) Fast trots allt skulle det ändå vara mysigt att ha en hjärtevän.



Men allting handlar nog om att våga tappa bort sig
i någons famn och aldrig vilja hitta vägen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0