Måndag

Har precis kommit hem från skolan, for på svenskan och sen for jag hem. Vaknade med jävligt ont i huvudet, tog en tablett och for till skolan, men det har inte blivit bättre så jag for hem. Ska lägga mig och vila/sova ett tag. F-barbro ringde hit igår och sa att vi inte hade varit på engelskan, mamma tiltade som fan på mig, men skulle det vara omvända situationer skulle hon förstå oss tror jag. Menmen, Ida J var här ett tag igår, låg och pratade, mysigt och välbehövligt. Sen ringde Elin och vi pratade över två timmar, skönt att vi är back on track igen. Förövrigt har helgen varit rätt så trevlig med mys med mina brudar och vinst med 13-1, härligt! I veckan händer ingenting, endast träning typ.



Varför gör du såhär mot mig? :(


smack.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävligt snygga bilder ;)

2008-09-15 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0