* lose yourself

Så jäkla seg dag idag alltså!
Har gjort bort mitt SOprov, skönt. Tror nästan att jag klarade ett mvg, är inte säker, men vg+ klarar jag iaf. Sen hade vi bad och flyttest, endast jag Helena i våran grupp som klarade, lite bra vi är! ;) Efter badet var jag med Robin och pratade, trevligt värre. Sen språkval och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska bli klar med maten. Träning ikväll, kommer endast bli svammel för vi har ingen tränare idag. Så det känns inte så värt att fara, nåja. Endast en vecka kvar av fotbollen nu, sen äre slut. Kanske forever, men det får vi se :)

Gigi D'Agostino - I'll fly with you
Heidi Montag - No more
Emila De Poret - Pick me up
Natasha Bedingfield - Angel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0