Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig

Jätte konstig dag idag faktiskt!
Först huvudvärken på morgonen som vägrade släppa förrens kring sextiden på eftermiddagen. Jag ringde Elin och hon kom hit, jätte mysigt. Legat i mitt rum med tända ljus och täckena över oss och pratat om allt mellan himmel och jord. Löst världsproblem och varit ledsna. Hon har precis farit härifrån och hon gör mig glad att bara tänka på. Orden hon (och ida tidigare idag, inte att förglömma) har sagt till mig gör mig så glad och varm inombords. Jag älskar er över allt annat! Första kvällen på länge som jag faktiskt känner mig glad, eller inte glad glad, utan bara glad! Invecklat och ointressant (som jenny säger?) men så ligger det till!

Nu ska jag gå och öppna min kemibok, TJOHEJ vad kul. Sen vänta på samtal och sedan sova, fy så mysigt!


Take my hand and walk with me, let me show you what I'm feeling, what's going on inside of me. You are my angel and I wanna do it all for you.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0