* 23 Oktober

Idag har jag haft jävligt kul! Har skrattat i stort sett hela dagen. Efter skolan for jag hem. Såg färdigt 21, den var faktiskt riktigt bra. Sen har jag varit på prommis med hundarna och sen varit på hockey med Elin. Fyfan vad skönt med fredag imorgon + att de är lov! Har varit så skoltrött senaste tiden, eller inte bara trött i skolan. Trött hela tiden. Har inga planer alls för helgen, inte för lovet heller. Får väl sitta inne och dö :( Nä, myt. Nånting ska man väl hitta på iaf.

Horoskop, det är fan scary. För det är typ rätt all the time.
Jungfrun: "du har en del kärleksbekymmer och när du försöker få rätsida på dem är risken stor att det bara förvärras. Här krävs tålamod och kanske en hel del is i magen. Råd från goda vänner kan också hjälpa men vissa kan ha egna motiv, så du bör nog vara en smula skeptisk ändå"

Jag har cyklat idag! Första gången på skit länge. Vad händer inte? Det är mörkt, en grop ivägen, där kommer jag och cyklar. Resten får ni lista ut själv, kan säga att mitt knä gör ont iaf! haha, men är man smidig så är man!



Gammal låt. Men det är fortfarande en av dom bästa låtarna jag vet. Väcker så många minnen och jag blir glad bara jag hör den :)

* pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill jag veta vad som hände sen =) ?!

2008-10-23 @ 22:37:01
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/
Postat av: Evve Ö

Ja, det är scarry! Horoskop stämmer ALLTID!

2008-10-24 @ 18:59:54
URL: http://www.thoughtsofevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0