* cause none of us were angels and you know I love you yet

Gårdagen var inte så fartfylld. Skola, fotvård, hem, tv, Kombi-Intensiv med Elin, Top Model och sova! Top Model finalen var bra och det var då helt rätt som vann! ;) Nu har jag precis kommit hem från skolan, sitter och väntar på pappa. Vi ska åka till Luleå. Imorgon är det fredag och det ska bli så skönt med helg. Blir luleå imorgon också, på lördag har jag ingen aning om vad som händer med jag borde göra något med Ida för det känns som att det är på tiden! Börjar vara ett tag sen nu.

Kul grej som hände här för nån dag sen. Jag och Elin skulle göra en smoothie och så slog hon på den bara för att höra hur den lät, skit illa. Och sen skulle jag visa hur rädd jag blev första gången jag använde den. Jag satt i hallonen och så råkades jag slå på den, de var inte meningen. Och otur som var hade jag inte på locket heller, och så blev jag så stressad så jag inte visste hur man skulle stänga av den. Det flög hallon överallt, på golvet i taket och på oss - överallt. Men vi fick oss ett gott skratt iaf!

Rackarns, fick just en lunchdejt men det går ju inte idag :( Vilken skit! Har nästan lust att stanna hemma..

Byebye

Kommentarer
Postat av: Reggae-e

Hur fan kan du tycka att Whitney sku vinna ? :o Hon sööög, ..

2008-10-02 @ 17:06:42
URL: http://rrregina.blogg.se/
Postat av: Reggae-e

eller ja mena, hon var inte bäst.

2008-10-02 @ 17:07:10
URL: http://rrregina.blogg.se/
Postat av: eve

Aaha, vad stog de då? ;P

2008-10-02 @ 20:38:06
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0