* 25 Oktober

Fick alldeles nyss höra att jag skriver i gåtor här i bloggen. För mig är det ganska självklart, men när jag tänker efter så kan det vara ganska svårt att förstå allting när man inte riktigt vet vad det handlar om. Så ska göra ett försök att skriva lite mer utförligt, dock är det svårt när man inte vill nämna några namn.

Har inte alls hänt något speciellt på skolan idag. Vi slapp spanskan vilket var riktigt, riktigt skönt! Det är nog skolans värsta ämne. På lunchen var det fotbollsspel med Viktor och Jocke. Riina och jag åkte på storstryk! Må säga att jag har en rackarns träningsvärk i högerarmen från allt fotbollsspel denna vecka. Efter skolan tog jag och Riina en prommis hem. Pratade non-stop hela vägen hem, trevligt värre. Jag verkligen avskyr och städa, men idag fick jag något ryck och städa hela huset, förrutom mitt eget rum som är i störst behov av städning. Sen bandyträning i spöregn. Isen var som att spela i en bassäng, så jäkla blött alltså. Var verkligen inte kul och ramla, fyfan. Så i slutet av träningen då man redan var genomblöt och ändå skulle in i duschen, så bestämde jag, Amanda, Jenny & Sanna att vi skulle köra sälen. Ohyes, det gjorde vi och det var verkligen iskallt. Så låg vi där som fyra idioter på isen och asgarvade. Var kul, var brottning på annat håll också. Haha, ja jag verkligen älskar mitt lag! Efter träningen gjorde jag mig iordning och sen har jag varit med mina sötvänner och myst med film och B&J glass :)

Imorgon.. är en ny dag, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.

/ L *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0