* 31 Oktober

Bara en liten snabbuppdatering. Mamma ringde typ vid tio i morse och frågade om jag skulle me ut och äta lunch. Svarade ja och somnade om, sen ringde hon just innan tolv och sa att hon skulle komma och hämta mig. Dock hade jag ju somnat så då blev de ingen lunch inte. Somnade om igen och vaknade kring två. Åt frukost och sen for jag och mamma till Haparanda. Var väl inte meningen att jag skulle köpa ngt, kollade mest. Handlade lite på Gina i den nya gallerian, annars ingenting. Sen for vi på team och mamma köpte en jacka. Jag köpte bara en jävla massa tape och nå impregneringsspray(stavning?) till mina nya skor. Sen kom Elin hit. Och äntligen har jag fått färgat min icke vackra utväxt! Så nu är de ännu mörkare också. Nu ska vi prova lite kläder och testa lite frillor ;)


<3

Kommentarer
Postat av: eeelin

De stavas väl ändå tejp inte tape :o haha ;D

2008-11-05 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0