* 22 Oktober

PERSONLIGHET
Blyg: Nej, det tycker jag inte att jag är
Smart: Beror helt på vad det gäller
Långsam: Nej!
Stressad: Det händer
Tålmodig: Nja, kan jag inte påstå
Djup: Nja
Öppen: Ja, rätt så
Ärlig: Ofc!
Positiv: Ja, men alla har vi våra negativa sidor också.
Ansvarsfull: Ja. för det mesta.

VÄNSKAP

Svikit en kompis: Jao..
Förlorat en bästa vän: Ja, tyvärr.
Sovit med en tjejkompis: Ohja!
Pussat en av samma kön: Haha yes
Slagit en kompis: Bara på skoj
En kompis som vet allt: Ida eller Elin, vet inte, nån av dom
Berättat hemligheter: Ja

KÄRLEK
Blivit sårad: Mjo.
Haft/Har stadigt förhållande: Nej, kan inte påstå att det var så stadigt
Krossat någons hjärta: Säkert ;S
Gett någon ditt hjärta: Ja, tyvärrrr....
Varit otrogen: Nope!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Det är inget man säger om man inte menar det.

FAVORITER

Låt just nu: Hmm.. Lady Gaga - Paparazzi eller Pokerface
Pryl: Mobilen
Film: Ser typ aldrig film
Bok: Oj, länge sen jag har läst.
Lärare i skolan: Vet inte, inte barbro iaf!
Plats: Thailand
Frukt: Mandariner

ÖVRIGT
Sytt: Ja
Opererat mig: Nej.
Cyklat omkull: HAHA, ja
Sjungit i duschen: Alltid ;)
Hoppat bungyjump: Nej!
Fobi för något: Småkryp
Sett någon dö: Nja
Varit på begravning:  Alldeles för många gånger.
Sagt att jag hatar någon: Ja!

LIVET

Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött tror jag
Skriva eller tala: Hm, beror på
Vatten eller coca cola: Loka =D
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Oj, svårt.
Lösgodis eller choklad: vet inte :(
Frukt eller grönsak: Frukt, hatar grönsaker :(
Film eller serie: SERIE! helt klart
Festa eller softa: Beror på vilken dag och vilket humör
Sommar eller vinter: Sommar tar nog priset
Fredag eller lördag: Gah, svårt. Nästan fredag tror jag ;)
Levande ljus eller lampa: Lampa vanligtvis. Ljus när de ska mysas
Övervikt eller undernärd: FETMA :) Myt, mitt emellan
Kärlek eller vänskap: Både och

I brist på annat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0