* things will never be the same without you

Ligger i sängen just nu. Somnade redan innan elva. Vaknade nyss och kan inte sova. Har egentligen ingen blogglust, skriver endast i brist på annat och i hopp om att jag ska bli lite trött. Innebandyn igår gick inte så bra för laget. Bara förluster, men för mig gick det ändå bra. Med tanke på att jag inte har spelat på nästan två år, så jag är nöjd. Däremot kan jag tala om att jag har en jäkla träningsvärk idag, i låren och röven. Fytusan alltså, har haft stora problem med att bara gå idag! Need på massage alltså. Ryggen gör ont och handen är så gott som förstörd.. Har ont så fort jag rör fingrarna typ. Menmen, det kostar att ligga på topp! Nu blir det då inge mer innebandy för mig på väldigt länge. Idag har jag tränat bandy och helt ärligt så känns det som att jag nästan har tappat suget. Vet inte varför och jag trodde aldrig att jag skulle göra det. Men det kan ju bara vara något tillfälligt, känns säkert bättre då vi får komma ut på stor is. Men vi får väl se hur det blir med det där, även om jag tappar suget så tänker jag då spela färdigt denhär säsongen. Annars har det inte hänt så mycket idag, har varit och sett på hockey med Ida. Iskallt var det, saken gjorde det inte bättre att jag var tvungen och gå till sporthallen sen heller. Sen har jag varit och hälsat på syster. Har även gjort ett tappert försök att städa mitt rum idag, men som alltid så kom andra saker ivägen och idag var tv;n mycket viktigare. Fast jag gjorde det nog mest i protest för att mamma och pappa gnällde hela tiden på mig, så då sket jag i det helt istället.

Imorgon har jag kanske domarkurs, men vet inte hur det blir med detdär. Annars far jag nog och tränar bort min träningsvärk på gymet skulle jag tro. Nu ska jag fixa en bra spellista och sen försöka sova iaf! Sov gott allesammans! :*

Just nu känns allting rätt tungt, jag vill inget hellre än att somna in i dina armar, känna din värme och aldrig mer släppa taget om dig.

Kommentarer
Postat av: Eve

Är bara inte du som tappat suger för bandy, tro mig!

2008-10-06 @ 11:11:29
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0