* ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll ;)

Lite av en bloggtorka sista dagarna. Har inte idas skriva, har tänkte göra det flera gånger men har inte orkat. Har inte så mycket att berätta, har inte hänt så mycket. Har skrattat som ett tok. Min humor är låg, sjukt låg. Vet inte varför, men så har det blivit. Skrattar typ om nån säger hej åt mig. Jo! Jag har varit på hockey, t.o.m 3 hockeymatcher. Vet inte vad som har tagit åt mig, jag har alltid avskytt hockey men nu är de ju nästan lite okej ;)

HAHAHAH, kul grej som hände idag i skolan. Jag skäms när jag tänker på de, haha! Gick och kollade bakåt och sprang rakt in i en kille, trampade på hans fot och kramade han. Har ingen aning om vem killen är, FIN JAG ÄR, så jävla misslyckat... Är man smidig så är man. Men fan så vi fick skratta Jennifer, right? ;)

Idag har det inte hänt så mycket. Skola, sen hem, for och åt med Kulo, Eddie och Ida. Sen hit och sen ut igen. Härjade på med kulos vespa. Kan säga att mina lår är misshandlade och blåslagna, typ. Haha, men skratta fick göra ;) Även då. Sen en annan rolig grej. En från Svenska bandyförbundet ringde och pratade med mig om landslaget, var ett positivt samtal som fick mig att bli riktigt glad :)


Orkar inte dra ut på dethär, ska gå och äta och sen kommer babygirl hit!

Du ska vara den du är, inte vara som alla andra ;)




Kommentarer
Postat av: sara

Jo, jag brukar ju inte ens tycka om hockey ;s ;)

2008-10-11 @ 00:19:47
URL: http://saramardakin.blogg.se/
Postat av: Alina

fin header! :)

2008-10-11 @ 00:28:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var då jävligt fult! haha

2008-10-11 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0