* 20 Oktober

Dagen har varit lugn. Fick mig ett litet utbrott mitt på dagen dära, men skönt att veta att det var jag som hade rätt iaf! Haha, ojoj. Har varit och lagt undan ett par täckbyxor idag, ska fara och köpa dom imorgon tror jag. Annars har det inte hänt mycket. Sett Grey's och sovit en stund innan träningen. Sista träningen inne innan vi äntligen får gå på stor is. Skönt att få komma ut!

Nu ska jag rycka upp mig, har varit alldeles för lat. Orkar aldrig fara och gymma.. Men imorgon efter skolan, då blire. Gruvar mig redan för känslan i kroppen på onsdag morgon, usch. Fet träningsvärk på ren svenska. Japp, men nånstans måste man ju börja.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se grey's!

"Jag tror att jag ska kasta mig in genom ditt fönster och rusa rakt in i ditt liv"

SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0