* 27 Oktober

Ursäkta för min seghet på bloggfronten. Har inte haft tid, har varit lite annat och sen har jag inte idas ta mig tid att skriva heller. Bandyträning igår.. Fick mina nya skenor, och det gick bättre än väntat, men skillnad var det absolut! Så det tackar vi Krille för. Sen blir jag otroligt jävla less. Vi ser ut som bandyskolan när vi tränar, det är riktigt dåligt. Sen när man är försvarare och längst bak så får man alltid all skit. Vilket gör mig jävligt frustrerad när man gör sitt bästa. Men nu jävlar ska jag skita i dedär, det är smällar man får ta. Men less när dom bara gnäller. Igårkväll kom min sweetiesar Riina och Jenfi hit, vi köpte B&J glass och sen fick vi oväntat besök. Haha, var en kanonkul kväll och jag vet inte när jag har skrattat sådär mycket sist. Skönsång till mamma mia och "men jag tänkte ju sova", haha, ja fyfan det var riktigt kul. 

Idag har jag varit trött som satan. Riina vaknade tidigt, eller alldeles för tidigt för mig iaf. Sen har jag bara dött i sängen hela dagen, sett grey's och nå filmer. Sen duschade jag och promenixade iväg till Elin där jag har spenderat kvällen. Har varit trevligt. Imorgon blir det Luleå med babygirl och mami.


It won't be long before I get you by my side
And just hold you, tease you, squeeze you
Tell you what's been on my mind
I wanna make up right now na na

/ L.T*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0