* 25 Oktober

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte om jag ska spara ut mitt hår igen. Har ändå lust och klippa av det kort igen. Jag har ingen aning om vad jag vill. Skulle vara ganska fint och klippa håret till nån lite mer annorlunda frisyr. Måste ta ett snack med min syster, hon får bestämma, haha! ;)

Nu har vi äntligen fått lov, vilket är otroligt skönt! Men lagomt jävla less då våran lärare berättar allting vi ska göra. Det var inte måttligt. 97 jävla NO-frågor, svenska dikter, spanska glosor, ergonomiuppgift, jämföra ett I&U-land på 8 sidor. Fyfan, inte lär dethär lovet bli så chill inte, LESSS! Nu ska jag försöka fixa en ny blogg design, är otroligt less på min. Tycker att den är så tråkig, och allting är jävligt vitt! Jag blir tokig, hörde en låt idag som jag verkligen vill komma på vad den heter. Men jag gör det inte, nu kommer jag inte kunna sova, kommer fundera på de hela natten.. Jävligt irriterandeeeeee



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ;)

2008-10-25 @ 16:12:25
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0