* 13 Oktober

LESS LESS LESS.. Våra träningar är så jävla mesiga. Det är bara lek och en massa svammel hela tiden. Som på träningen idag, vi spelade hela tiden. Och när Ulf for då jag och Ida tog hand om träningen blev det lite vettigt iaf. Tror inte att det är så många som har förstått att det är mycket seriösare nu, det är fan Divison 1 nu och det går inte att bara leka bort träningarna. Nu är vi faktiskt ett damlag och inte ett flicklag nårmer. Det krävs att alla går in helhjärtat och verkligen kämpar och vill. Nåja, förhoppningsvis blir det väl bättre då våran nya tränare kommer..

Såg Mamma Mia igår, vad säger du Elin, ska vi flytta? ;) Man blir fan sugen.. Ja och på tal om Elin så är jag otroligt glad att vi är vänner igen. Tack för allt du gjorde för mig i lördags, utan dig hade jag nog inte fått många timmars sömn den natten.


Kommentarer
Postat av: You name it! ;)

Ja mena, vi sticker när vi fyllt vuxna! ;) Greece, here we come! Och du vet att jag är alltid här för dig, whenever you need me, stumpan! <3

2008-10-15 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0