* do you still think of me like I think about you?

Jag kan inte sova. Dock kan det bero på att jag sov typ två timmar när jag kom hem. Mådde as illa på morgonen, så jag for inte till skolan. Låg kvar i sängen och vaknade när Robin ringde och väckte mig. Kände att jag inte orkade ligga hemma hela dagen så jag gjorde mig iordning och for till skolan iaf. Åkte buss idag för ovanlighetens skull. Var helt borta, jag satt där och bara stirrade. Åkte förbi där jag skulle kliva av och märkte det inte före vi var vid nästa hållplats. Fan vilken jävla cp gubbe i skolan idag som typ försökte slå ihjäl Jimmy, stackarn som typ bröt handen :o Det blev ett jäkla liv och jag och Elin var ganska mitt i smeten och fick frågor från alla håll och kanter eftersom vi var två av dom fyra som såg det. Var verkligen obehagligt och stå och titta på när han bara matade slag mot Jimmy.. Efter skolan gick jag, Ida och Elin ner på stan en sväng. La undan en klänning som jag ska köpa imorgon. Annars har det inte hänt mycket idag, Ida kom hit en sväng. Låg och pratade i vanlig ordning och sen for hon, sen har jag bara sovit och pluggat lite. Ricke har även pajat min höft idag :o haha!


Love is in the air ;)

Kommentarer
Postat av: Eve

Ojdå, jag har bara hört att han typ tog tag i jimmy. :o Aja, och hur har dedär med höften gått till? ;) Kan misstålkas lite!

2008-10-08 @ 07:01:29
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0