* 19 Oktober

Jag ides inte göra något igår. Struntade i och ens försöka hitta på ngt. Låg hemma och såg gossip girl, grey's, 21 och säkert nå mer. Men det var skönt. Pratade i telefonen en hel del och uträttade världsproblem, myt! Somnade kring två och vaknade klockan tre idag. Gjorde mig iordning och for till Haparanda med mamma och pappa. Kollade efter något nytt till mitt rum och efter många funderingar så kom jag fram till att jag ska göra om i mitt rum. Så köpte inte så mycket idag, det får bli senare. Först ska det målas om, osv.. Köpte iaf ett par byxor =)

Har just kommit hem, har varit ute och promenerat med Elin. Skönt att prata av sig men iskallt ute. Så det blev inte en så lång prommis. Nu ska jag hämta glass och sen lägga mig och se greys. Fan vad det är bra, var tvungen och börja se det från början igen ;)

pussåhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0