* 15 Oktober

Måste börja med och säga vilken jävla mes du är. Att du inte ens vågar hälsa åt mig när du träffar mig. Så jävla töntigt, inte för att jag bryr mig. Går inte miste om nåt precis, men att bara vända på klacken och gå så fort du ser mig är för mig lågstadienivå. Det bevisar bara hur liten och ynklig du är innerst inne, och du är rädd för du vet att du inte är bättre än mig. Yey, nu låter jag som tjejen med självförtroendet på topp men ni som vet vad det gäller förstår nog =)

Praktiken rullar på och jag kan säga att det är betydligt roligare än och vara på skolan hela tiden. Tråkigt nog är det bara två dagar kvar. Menmen. Försöker övertala Elin och komma hit nu och bli ännu fetare med mig, men hon tjurar och vägrar. Damn girl.. Nåja, blir i helgen istället!

Alltså jag blir fan kär när jag ser domhär två..

..inte riktigt, men nästan

Imorgon har jag inget mer planerat än Team iaf, fårse vad som händer. Nu ska jag hoppa i duschen, är nog inte så fräsch efter dagens träning med Ufffl!

Promise I'll be kind, but I wont stop until that boy is mine

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0