* 18 Oktober

Igår spenderades kvällen hos Jenfi. Var super trevligt med mat, Idol-tittande, en massa prat och alldeles för mycket fetande. Men det var trevligt och det gör vi gärna om. Jag och Ida for hit och slog igång Camp Rock. Jag somnade typ direkt vi slog igång filmen, somnade med telefonen i handen och så ringde det. Trodde allvarligt att jag skulle dö, blev livrädd och kastade mig upp ur sängen och satt mig i stolen. Ida förstod inte vad jag gjorde, inte jag heller. Var nog i nattmössan. Haha, men vi fick oss ett gott skratt iaf. Sen så låg vi där, helt tyst i rummet och så säger hon men värsta harmoniska rösten "Åh, alltså jag kan inte beskriva känslan.." Jag ba; "eeeh?" Så fortsatt hon "hur jävla skön din säng är.." Haha, jag trodde verkligen att hon skulle säga något roligare, menmen, hon är väl lite som hon är ;)

Idag har vi varit i Luleå. Hann på stan en liten sväng och sen for vi och såg innebandy. Hittade faktiskt ganska mycket på den korta stunden. Det var nice, för det behövdes verkligen en uppdatering i garderoben. Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Ida tofflar, Elin är på annan destination och Riina är borta.. osvosv. Jag får väl vara med mamma och pappa, trevlig lördagkväll.... MYT! Nej, men nåt hittar jag väl på :)

PUSS dårå :)

Kommentarer
Postat av: Ida

"telefon kasthoppet", jävligt nice ;)

2008-10-19 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0