* <3

Orkar inte skriva så långt. Gårdagen var väl trevligt på sitt sätt, men ändå inte. Skitsamma. Jag och Ida har varit slöa som as hela dagen idag. Men skönt har de varit. Sen bandyträning, var inte min dag idag och klubban gick sönder, damn. Första spetsningen idag också, inte att förglömma, haha! ;) Fan vad jag blev arg. Sen hade vi möte och kom väl fram till endel bra saker iaf.

Imorgon ska jag vara duktig, jävligt duktig för att vara jag

Jag ska:
- Städa båda mina rum
- Gå igenom alla kläder
- Plugga så mycket som möjligt
- Kanske besöka gymet, om jag har tid


Meeeeen. Det är lätt och säga nu att man ska göra allt dedär. Imorgon kommer det nog inte hända så mycket. Men ska försöka iaf, för det måste göras!

"Vad är det för skillnad?!" Hahahah, jag dör, jävligt blåst brud.

/ L

Kommentarer
Postat av: Eve

Om jag tänker på samma sak så äre ingen brud precis ;) haha!

2008-10-30 @ 07:12:57
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0