* Like walking into a dream

Jag hatar och skriva blogg, det är så tråkigt. Ännu tråkigare när min blogg är så ful också. Jocke har fortfarande inte vunnit mot mig i fotboll! VIKTIGT. Tänkte bara så alla vet. Snart kommer min sötnos hit! Och tänk att jag ska få spendera hela helgen med gulleplutten. Och självklart pratar jag och min IDA, och som hon sa så är det värt massvis med hjärtan! ♥♥♥

Dagens låt: Avenged Sevenfold - Afterlife
Dagens frisyr: Plattat + diadem
Dagens smink: Puder
Dagens klädsel: Lodisbyxor, fliströja, tjocksockar
Dagens händelse: Ishallen
Dagens planer: Stan en sväng med Ida
Dagens vill ha: moneymoneymoney
Dagens saknad: Ingen faktsikt
Dagens drog: Måste nog vara musik tror jag
Dagens tråkigaste: Huvudvärk
Dagens måste: Finns nog inget
Dagens dricka: Lättmjölk ;D
Dagens köp: Frukost på skolan
Dagens mat: Makaroner och korv
Dagens mående: Trött som tusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0