* utmanad

Tre saker som skrämmer mig:
    * Att bli helt ensam
    * Döden
    * Sjukdomar

Tre personer som får mig att skratta:
    * Elin Hedman
    * John Sjöberg
    * Jonatan Kulo

 

Tre saker jag älskar:
    * Bandy!
    * Vännerna
    * Resa

 

Tre saker jag hatar:
    * Lögnare
    * Småkryp!
    * Spanska

 

Tre saker jag inte förstår:
    * Folk som lever genom att snacka skit om andra
    * Hur saker och ting kan bli så fel.
    * Varför man i dom värsta situationerna pratar först och tänker sen

 

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Bandage
    * Träningsprogram
    * Smycken

 

Tre saker jag gör just nu:
    * Skriver denna lista
    * Lyssnar på världens bästa Lars Winnerbäck!
    * Sätter in musik på telefonen

 

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Åka utomlands med Elin OCH Ida
    * Bygga ett eget hus efter mina önskemål
    * Skaffa en familj

 

Tre saker jag kan göra:
    * Spela bandy! ;)
    * Plugga, är jäkligt lättlärd
    * Diskutera


Tre saker du tycker att du ska lyssna på:
   * De människor du tycker om
   * Din egen magkänsla
   * Men främst ditt eget hjärta

 

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Spela gitarr!
    * Rita
    * Sjunga!

 

Tre favoriträtter:
   * Kinamat
   * Farmors stuvade makaroner ;)
   * Ööhm, vet inte om jag har nån mer favoriträtt ;o

 

Tre personer jag utmanar:
   * Jenny Lindbäck
   * Ida Stenman
   * Regina Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0