* 3 November

Överlevde nästan inte tandläkaren idag. Hon vred och vände på dendär satans grejen i munnen så det började blöda och ha sig. Fan vad less, orka vara så dålig.. Har haft ont i munnen hela dagen. Inte så jäkla kul. Efter skolan gick jag till farmor som lagade mat till mig medans jag låg i soffan och var allmänt död och såg top model. Hon är allt bra söt hon. Sen promenerade jag bort till IP, har tränat. Var hur kallt som helst, trodde typ att tårna skulle falla av fötterna. Nåja nog om det, nu sitter jag här och har ätit kinamat för tredje dagen irad. Nu ska jag gå och söka fram nå godis, fika eller bara nåt. Det är need på det!

En sak till, vafan äre för retard som har grävt sönder dendär kabeln så man inte kan messa eller ringa?! Jävligt irriterande, så jag dissar inte, bara att det inte fungerar.

CIAO :)

Kommentarer
Postat av: Eve j :)

Haha! Ja, inte så jävla klokt, men det har ju fungerat sen 17 :) iafl för både mig och frida, har inte din de? ;o

2008-11-03 @ 21:53:26
Postat av: johanna

3 oktober?? är det inte 3 novenber

2008-11-04 @ 13:54:31
Postat av: Emmelie

Haha, jag vet ; )

2008-11-04 @ 19:11:14
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0