* 1 November

Hejdär =)
Fick ett mess av sötempi som ville att jag skulle skriva blogg. Så jag ska försöka få ihop lite iaf. Gårdagen började med kinamat hos Helena och bara en massa prat. Sen gick jag till Elin i typ 10 minus, i endast ballerina skor. Fyfan så kallt. Sen fixad jag mig iordning med Madde och Elin, och sen drog vi vidare mot gästis huset. Var inte alls kul, tråkigt och kallt. Trevliga människor där iaf =) Sen drog vi krysset och for hem, fick besök av John och Pigge. Sen somnade jag och Elin jävligt gott. Jävligt värdelös kväll! Idag har jag inte gjort ett piss, bara tränat.

Imorgon ska jag till tandläkaren......... Jag hatar tandläkaren. 




Sådär, några bilder bara :)

Och idag är det även 9 år sen min älskade farfar lämnade världen.. ♥

Duschen nu, pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0