* tidsfördriv

Senast:
Du skrattade: Nyss, såg OTH
Du grät: Oj, vet inte riktigt
Kramen: Idag
Kyssen: Nu äre ett tag sen
Mottagna smset: "Haha det var det jag ville höra! ;) Hälsar det vänligt till honom senare ikväll! ;)"

För:
10 år sen:
Gick jag på dagis och umgicks med Elin & Määäry!
5 år sen: 10år, vet inte riktigt. Men var nog dunderkär i Eddie iaf ;p haha!
1 år sen: Hade en massa trubbel.
6 månader sen: Var jag galet kär och fotbollen hade just dragit igång

Vem:
Ringer du när du är glad:
Ida tror jag :)
Såg dig sist gråta: -
Var du sist kär i: Privat
Är du besviken på: Hm, vet inte.
Sov sist hos dig: Jenfi och Riina tror jag
Sov du sist hos: Elin!
Gav dig sist en komplimang: Helena tror jag :)

Favorit:
Låt:
beyoncé - halo
Godis: vet inte..
Kroppsdel: ingen typ ;o
TV-program: Gossip, Oth, PRISON BREAK

Vad har du för:
Ringsignal:
Shwayze - Buzzin
Mobiltelefon: sony ericsson, w980
Bank: Handelsbanken typ
Arbete: Skola
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Brun

Kan du:
Stå på händer:
Jag trore :)
Gå ner i brygga från stående: Haha jaaa, kanske ;D
Göra blomman med tungan: Nix
Slicka dig på armbågen: neej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0