* pppppokerface!

Ja, till och börja med.. FYFAN VAD VI ÄR BRA! Två vinster av två möjliga. Och jag är otroligt jävla stolt över allihopa, fan vad bra vi har spelat i helgen. Och jäkligt glada ska vi vara att min kära pappa varit med, utan honom hade det nog sett annorlunda ut. Så resan har inte varit det minsta tung, man kan inte annat än komma hem med ett leende på läpparna och fyra poäng i bagaget. Så vi är mer än nöjda, och nu väntar hårdträning så dethär håller i sig! Förövrigt har resan varit supertrevlig, jag har hållt mig till Reggis, Ida och Jenfan, och fytusan vilket jävla gäng vi är! Har träningsvärk i magen av allt skratt tror jag.



Och min pappa är ju himla söt. Han började pilla på stereon i minibussen och skulle byta låt. Och vi satt där och sjöng, så blev jag sur och frågade vad fan höll på med. Så svarar han "Men jag vill ju höra pokerface" jag trodde helt seriöst att jag skulle bryta ihop. Fyfan vad kul! Så pokerface fick bli våran uppladdnings- samt vinnarlåt i helgen!

Tingvalla - Kalix/Karlsborg = 1-7
Västerås - Kalix/Karlsborg = 5-7


http://kalixisyd.blogspot.com/2008/11/dam-efter-matchen-vsk-kalix.html
http://www.kuriren.nu/lokala/kalix_artikel.aspx?ArticleId=4378453&place=Kalix
Där har ni nå länkar som det står om matcherna :)

bandy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0