* kom ihåg mig då



Jag ska göra om i mitt rum, och byta rum med mamma och pappa. Ska gå på Colorama imorgon och försöka hitta nån. Annars blir det nån av dom jag la in här. Det finns ju så mycket att välja på. Men jag får se hur jag gör :)

Snart är det jul, och högst på önskelistan..




..och påtal om jul, så längtar jag riktigt mycket. Tills man får julpynta och äta massvis med pepparkakor, så mysigt! Jag och Elin har även planerat in lussebullsbak samt julkalender maraton, supermysigt! =) Fast då kommer det till de jobbigaste av allt, att köpa julklappar. Det är så himla svårt, jag vet aldrig vad jag ska köpa. Och jag längtar ännu med till nästa jul, alltså 2009. Då ska det firas på annan destination! Fytusan vad kul =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen väntar en nybäddad säng på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0