* I don't wanna cry a tear for you, so forgive me if I do

Har varit på öppethus idag, på furuhed. Först tänkte jag inte fara med ångrade mig i sista sekund. Så jag och mamma for och hämtade Elin och Erika, sen for vi det. Jag och Elin gick och lyssnade på BF, dock endast för att Ida skulle prata där. Efter det gick vi runt och kikade lite och pratade med en jäkla massa. Sen gick jag och Erika upp till frisörhuset och lyssnade där. Och, jag blev verkligen fäst vid detdär, verkar superkul. Men jag vet inte. Mamma har ju varit frisör så hon kan ju lära mig och klippa. Men jag vet inte, verkar som kul och gå den linjen iaf. Men fårse hur det blir. Om jag går där ska jag och Erika läsa till typ alla kurser som går, så man inte blir helt fäst vid yrket iaf. Men fårse hur det blir.

Har precis packat min trunk och pluggar lite just nu. Skönt att jag bara har skola till 11 imorgon. Sen ska jag ut och äta lunch med min syster, och efter det ska jag hem och packa det sista, sen bär det iväg :) Nu håller jag på att bränna några skivor som ska med! Från det ena till det andra måste jag säga att det ser ut som att jag har blivit misshandlad på bröstet. Marcus nyper mig hela tiden och jag har blåmärken överallt. Den jäveln, men jag kan ju säga att jag inte är så snäll tillbaka ;) Nåja. Måste bara tillägga vilken pärla Julia är! Himla söt =)


nu ska jag plugga vidare,
lyssna på den under tiden!
hej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0