* I don't want to play the broken-hearted girl no no

Helt tokigt! Har aldrig varit speciellt imponerad av Beyonce. Men nu måste jag säga att hon har tagit mitt hjärta med storm. Först "If I were a boy" och nu sitter jag och nöter hennes nya skiva - hon är ju tokigt bra ju! Jäkligt ovärd dag idag. Jag och Helena höll i idrottslektionen på morgonen, sen hade jag no i typ 45 min, sen hade jag hål i nästan 4 timmar. Men nog har jag ändå haft kul idag. Dock hade det ju funnits mer vettigare saker och göra här hemma. Så som städa och plugga. Men skitsamma! Efter skolan gick jag till världens bästa Elin och väntade på pappa. Nu är jag bara hemma, var just ut och satt i motorvärmaren åt mamma. Det var svinkallt och jag insåg just att jag kommer frysa ihjäl på träningen.


Haha, jag har ingenting emot Carolina Gynning. Men Linda Rosing kan jävla dö !



Nu ska jag ta en powernap med Beyonce i öronen och sen träna! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0