*

Vinter! Nu känns det som att den börjar komma på riktigt. Den första snön har kommit, det är kallt ute och bandyn är igång på största allvar. Och det känns riktigt bra! När jag väl tänker efter så gillar jag nästan vintern mer än sommaren. Vet inte vad det beror på, men bandyn är väl en anledning iaf. Fast sommaren är ju så härlig med varma dagar och sommarlovet ofc ;> Men på nåt sätt känns det som att denhär vintern kommer bli mer än lyckad, men det återstår att se. Hoppas på det bästa iaf.

Fyfan vad skönt med fredag imorgon! Nåja, nu ska jag bänka mig framför tv;n och kolla igenom hm-katalogen samt titta på tv i min supersnygga morgonrock, de ni! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men bara för att du är super snygg ! :)

2008-11-07 @ 07:48:25
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0